tjena mitt bena!

sitter hemma nu. idag har ja först vart me danne och hans kompis och gymmat i en timme, efter de skjutsa danne hem mej och så bada ja och sen fick ja as ont i magen. ja sov i typ 5 min sen kom gäster. men ja låg mäst uppe på mitt rum för ha hade så sjukt ont i magen :( men ja åt lite och så och sen vart de lite bättre :) så sen va ja me jenna och joel och vi gick till ica och köpte lite godis och läsk. haha XD så jävla tjocka! ja gick hem typ vid halv två och så skulle ja och brorsan kolla på hockey vid två men när de börja skulle ja gå in i hans rum för att han ville ju så gärna kolla men då låg han och sov.. så nu sitter ja här och messar me gulligaste sebbe och äter sallad chips och dricker läsk :) och snart ska ja fixa mina naglar :D (igen) eftersom ja tog bort alla efter nyår :( varför vet ja inte riktigt menmen.. haha, ja e normal. nu ska ja fortsätta sms me sebbe! vi får höras senare! puss och hej!
love <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback